Başka Şeyler olunca sevinenlerden misiniz?


baska sinema

Hani filmekimi’ne, !f’e, gezici festival’e filan koşa koşa gidiyoruz ya. Oralarda gördüğümüz filmlerden birçoğu sinemalara giremiyor ya. İşte onun için, yani bu festivallerde izlediğimiz filmlerin bazılarını vizyonda da izleyebilelim diye, Başka Sinema başlıyor bugün. 
 
Yani bize gelemediyseniz, Başka Sinema’ya gidin. 
 
Neden güzel? 
 
Çünkü birileri bizim için kaçırdığımız filmleri döndürüp duracaklar. Hem de çok sevdiğimiz birileri. Bakınız festivallerde bi sürü filmlerini izlediğiniz canımız ciğerimiz dağıtımcılardan M3 ve yakın bir zamanda Türkiye sinema endüstrisine birtakım başka güzellikler de getirebileceğinden şüphelendiğimiz destekçileri Kariyo Ababay Vakfı. Bir de üstüne şu anda projenin direktörlüğünü !f 2012’nin lokum genel koordinatörü İmre Tezel yapıyor. Bi nevi aile yani.blue
 
 
Başka Sinema, şu anda dört sinema salonunda başlıyor:  Beyoğlu Beyoğlu, Kadıköy Rexx, Altunizade Capitol ve Ankara Büyülü Fener Kızılay. Ama duyduk ki görüşmeler devam ediyormuş,  yeni Başka Sinema salonları da bu listeye  eklenebilebilirmiş.
 
Üstelik kabul edelim, çok sevdiğimiz şeyleri hep birlikte yaşayabildiğimiz yerler bir süre sonra ev gibi olurlar. Yeni evimizde görüşelim. Bugün açılıyor.
frances

+ There are no comments

Add yours